Ngintip Kamarnya BATMAN Si SuperHero SUper Mewah

Bilik yang diinspirasikan daripada filem Batman ini merupakan salah satu daripada 46 bilik yang terdapat di Motel Eden. Terletak di Bandar Kaohsiung, Taiwan, ia boleh disewa mengikut jam dan menurut sumber, harga untuk 3 jam ialah $50. Gua rasa harga tu dah ok bagi fanatik batman

Bilik ini diubah suai sepenuhnya untuk memberikan pengalaman seakan berada di dunia Batman keada pengunjung, termasuklah tekstur dinding seakan di dalam gua, kereta Batman dan logo Batman yang berwarna hitam kuning boleh dilihat di seluruh sudut bilik tersebut.

















Anda sedang membaca artikel tentang Ngintip Kamarnya BATMAN Si SuperHero SUper Mewah dan anda bisa menemukan artikel Ngintip Kamarnya BATMAN Si SuperHero SUper Mewah ini dengan url http://madrim-bojonegoro.blogspot.com/2012/08/ngintip-kamarnya-batman-si-superhero.html, anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel Ngintip Kamarnya BATMAN Si SuperHero SUper Mewah ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link Ngintip Kamarnya BATMAN Si SuperHero SUper Mewah sumbernya.

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Blogger Indonesia | Bloggerized by Pratama